Israël, Palestijnen en Hamas

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Rond de oorlog/terrorisme is Israël zijn er voor mij veel onduidelijkheden. Kan iemand uitleggen hoe het nou precies zit met Israël (Gods Volk), de Palestijnen en Hamas? Ik begrijp er niets meer van en de nieuwsberichten maken dat alleen maar erger. Zoveel mensen die vermoord worden...

Antwoord

Omdat het inderdaad een heel ingewikkeld onderwerp is met heel veel verschillende zienswijzen, beperken we ons bij de artikelen op Refoweb die hier over gaan:

Over Israël en de joden:

Over de Palestijnen: