Dossier: Vaccinatie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Over het thema 'Vaccinatie' zijn al diverse vragen beantwoord. In dit dossier rond inenten vind je deze terug. Staat je vraag er niet tussen? Mail vragen@refoweb.nl of stel hem anoniem via het formulier.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

dossiervaccinatie