Zondige gedachten

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik krijg gedachten die ik niet wil, vooral 's morgens. Ik las laatst bij een Bijbelstudie over Romeinen dat de schrijver er ook last van had en tot de Heere God riep: “Heere ben ik dat?” Niet stelen, niet vloeken dat lukt wel, maar dan komen zondige gedachten die ik niet wil. Hoe ga ik hiermee om?

Antwoord

1 reactie
CorsdeKort
Jij bent de portier. Als een slechte gedachte opkomt (zich bij de deur aanmeld) dan is de portier niet slecht. Jij kunt, als portier NEE zeggen en de deur van je hart gesloten houden en zo blijf je rein. Want is geen zonde. Er bewust aan toegeven wel. Lees Jac 1 !!