2 opties voor een relatie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een dilemma. In de kerk is er een jongen die een oogje op mij heeft en laat merken dat hij mij erg leuk vindt. Ik voel mij vereerd, maar er is nog een jongen die ik knapper vind. Die knappe jongen weet niet dat ik hem leuk vind, al probeer ik wel wat signalen te geven. Die andere jongen is wel aardig, maar ik heb geen verliefde gevoelens voor hem (denk ik).

Beide heren zijn goede opties voor een relatie... Wat moet ik nu toch doen? Ik vind het super spannend en heb nog nooit een relatie durven aangaan (super verlegen en heel erg onzeker?!). Kunt u mij helpen met een wijs advies?

Antwoord

Dat is te lezen in deze artikelen met een soortgelijke vraag: