Gebed noteren en oplezen

Redactie Refoweb | Geen reacties | 03-05-2022| 08:10

Vraag

Is het verkeerd of ongebruikelijk om m’n gebed te noteren en op te lezen? Ik vind het moeilijk om op het moment zelf de juiste woorden te vinden, waardoor het een slordig en eentonig gebed wordt. Als ik erover nadenk en noteer lukt het me beter.


Antwoord

Daarover kun je meer lezen in deze artikelen:

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Aardse teleurstelling

Is het zondig om maar niet over een aardse teleurstelling heen te kunnen komen?
Geen reacties
02-05-2017

Ik voel mij veel ontmoedigd en op mijzelf teruggeworpen in de kerk waarin ik lid ben. Dit heeft ook grote invloed op mijn psyche en het staan als christen in de wereld waarin ik werk (...)

Ik voel mij veel ontmoedigd en op mijzelf teruggeworpen in de kerk waarin ik lid ben. Dit heeft ook grote invloed op mijn psyche en het staan als christen in de wereld waarin ik werk. Nu bestelde ik v...
Geen reacties
02-05-2008

Iets aan verdeeldheid in kerken doen

Ik ben niet christelijk opgevoed, maar mag nu geloven dat de Heere Jezus voor mijn zonden is gestorven. Het is me steeds meer opgevallen hoe groot de verdeeldheid van allerlei verschillende kerken is....
Geen reacties
02-05-2003
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag