Ongerust

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 22 en ben erg ongerust. Ik slik vanaf mijn 18e de pil i.v.m. hevig bloedverlies. Sinds een tijd heb ik een relatie. Nu zijn we gisteren wat te ver gegaan. Enz. Ik wil graag snel antwoord.

Antwoord

Beste vraagsteller. Voor een snel antwoord moet je bij je eigen dokter zijn. Een kort telefoontje naar zijn/haar assistente en je hebt binnen een paar seconden antwoord op je vraag. Overigens... als dit soort gebeurtenissen je ongerust maken, is het dan wel verstandig om zo ver te gaan in je relatie?

Lees ook:

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl