Persoonlijke geloofsleven verbreden en verdiepen

Ds. C. den Boer / Geen reacties

Vraag

Ik heb er spijt van dat ik vroeger op school en op catechisatie niet beter mijn best heb gedaan. Nu zou ik graag een bijbelstudie/cursus gaan volgen (het liefst schriftelijk) om mijn kennis te vergroten en zo meer te weten te komen over God. Op deze manier wil ik mijn persoonlijke geloofsleven verbreden en verdiepen. Weet u een geschikte cursus voor mij?

Antwoord

Een geschikte cursus is: De cursus voor Theologische Vorming van Gemeenteleden. Deze wordt op zaterdagen gehouden in Zeist, Harderwijk, Gouda en Middelharnis. Je kunt informatie daarover verkrijgen door een informatiebrochure aan te vragen bij: jjtigchelaar@planet.nl. Dat is het adres van de coordinator van deze cursussen. Hij kan wellicht ook vertellen van het bestaan van een schriftelijke cursus. Maar ik weet daar verder niet van.

C. den Boer (Barneveld)

Lees meer artikelen over:

bijbelstudie