Is het normaal dat ik mijn ex met wie ik een halfjaar serieus verkering gehad he...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het normaal dat ik mijn ex met wie ik een halfjaar serieus verkering gehad heb, na een jaar nog steeds niet vergeten ben? Ik denk zowat dagelijks aan hem. Het vreemdste is dat ik hem nadat het uitgegaan is nooit meer heb gezien, alleen af en toe eens gesproken via msn.

Antwoord

Als je een half jaar serieus verkering met iemand hebt gehad, is dat niet niks. Je levens hebben elkaar toch gekruist en je bent samen een eindje opgetrokken en hebt eenzelfde toekomst voor ogen gehad. Bovendien beantwoordt het hebben van een relatie aan een diep verlangen. En als dat dan om welke reden dan ook niet doorgaat, dan is dat niet zomaar iets.

Kun je voor jezelf ook nagaan wat je nu precies mist? Mis je nu het hebben van een relatie of mis je hem? Als je hem mist, is het helemaal zo gek nog niet om nu, na een halfjaar nog eens met hem in gesprek te gaan om bepaalde vragen die mogelijk zijn blijven liggen, door te spreken. Misschien dat je het dan beter een plek kunt geven.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering