Gods weg in carriereswitch

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zit er al een tijdje over na te denken om een carriereswitch te maken. Daar moet ik ook een opleiding voor gaan volgen van ongeveer 1 jaar. Ik heb er zin in, maar het is nog wel de grote vraag of ik überhaupt wel het talent heb om dat werk te doen. Ga ik het wel kunnen? Want dat is allemaal nog maar de vraag.

Waar ik het meest mee zit is, wat vindt de Heere ervan? God heeft ons een beroep gegeven en nu wil ik totaal iets anders gaan doen, wat ik misschien wel helemaal niet kan of niet leuk vind. Wat is uw advies hierin? Ik zou graag Gods weg willen volgen.