Openbaringen 12

Ds. C. den Boer / Geen reacties

Vraag

Openbaringen 12, de draak richt zich nu op de vrouw. Verder lees je in dit hoofdstuk over het beest uit de zee en het beest uit de aarde... monsters. Daar lijkt het nu aardig op gezien alles wat er gebeurt in de wereld. Zijn daar preken over?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Het beste is om een goede verklaring van het boek Openbaring ter hand te nemen om antwoord op uw vragen te krijgen. Ik zou u willen aanraden om te proberen te kopen: “Voort wentelen de eeuwen”, van prof. J. H. Bavinck (Wageningen, derde druk). Dit boek is alleen antiquarisch verkrijgbaar. Ik kan ook noemen: Ds. Tj. Boersma, “Middenin de eindstrijd, een praktische uitleg van Openbaring” (uitg. De Vuurbaak/Barneveld; 1992).  Probeer het eens bij Kool/boeken (Ederveen).Tel 0318- 574290.

Veel zegen toegewenst,
Uw ds. C. den Boer (Barneveld)

Tags in dit artikel:

draakeindtijdOpenbaring