SGP niet naar Opwekking

Ds. H. van der Ham / Geen reacties

Vraag

Vindt u het niet-gaan van de SGP naar Opwekking Biddinghuizen wel of geen gemiste kans en waarom?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Is het niet-gaan (van de SGP) naar Opwekking Biddinghuizen een gemiste kans? Het lijkt me niet. Veel vaders en moeders (uit onze achterban) zijn niet blij als hun zoon of dochter naar Opwekking Biddinghuizen gaat. Normaliter zouden mensen van de SGP daar ook echt niet heengaan. Was het wel zo verstandig van de SGP om dat nu wel te doen? Bezint eer ge begint. Nu kwamen er kritische reacties uit de achterban met als gevolg dat de SGP daar niet heeft gestaan. Dat lijkt me maar beter ook.

Het is natuurlijk heel spannend of de SGP een zetel behaalt bij de komende verkiezing voor het Europarlement. Dat begrijpen we allemaal. Maar er zijn legio mogelijkheden om actief te zijn en te trachten stemmen te winnen. Zoek de gelegenheden. Bid en werk.

Maar, wat betreft het gaan naar Opwekking Biddinghuizen en het daarvan afzien… Op deze wijze is de winst nihil. Laten we de Bijbelse principes hoog houden en laten we een getrouw getuige zijn, ja ook tegenover mensen die er anders over denken.

Hartelijke groet,
Ds. H. van der Ham

Lees meer artikelen over:

SGP