Gebed noteren en oplezen

Redactie Refoweb | Geen reacties | 03-05-2022| 08:10

Vraag

Is het verkeerd of ongebruikelijk om m’n gebed te noteren en op te lezen? Ik vind het moeilijk om op het moment zelf de juiste woorden te vinden, waardoor het een slordig en eentonig gebed wordt. Als ik erover nadenk en noteer lukt het me beter.


Antwoord

Daarover kun je meer lezen in deze artikelen:

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Eeuwig verbond der genade met God

Aangezien wij een eeuwig verbond der genade met God hebben, hoe kan het dan dat niet alle gedoopten zalig worden, want dan is het toch ook geen eeuwig verbond?
Geen reacties
02-05-2008

Leugen tijdens huwelijksgesprek

Toen wij verkering hadden hebben we in het begin van de relatie een aantal keren gemeenschap gehad. We hadden er veel spijt van en hebben de overige drie jaar gewacht op elkaar. Inmiddels zijn we alwe...
Geen reacties
02-05-2006

Gefeliciteerd

Vandaag las ik een stukje van iemand over het woord "gefeliciteerd". Maar ik snap het niet helemaal... Mag je nu als christen geen “gefeliciteerd”  tegen iemand zeggen? Of begrijp ik het verkeerd? Ik ...
Geen reacties
02-05-2016
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag