De Heere wijst de weg

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik lees vaak: Hij wijst Zelf de weg. Of: vraag je af wat is Gods wil. Maar hoe weet je dat? Ik bid vaak, leg alles van jongs af aan aan God voor. Ik  had een keer veel spanning om naar het buitenland te gaan (eerste keer), ook toen vroeg ik aan God of we mochten gaan. Maar antwoorden krijg ik nooit. Toen maar gewoon gegaan en dat voelde niet goed... Wie kan mij hierin raad geven, ook met het oog op de opvoeding van mijn kinderen.

Antwoord

Daarover kun je meer lezen in deze soortgelijke vragen:

Er zijn er nog meer te vinden onder de tag 'Gods leiding'.

1 reactie
gzfan
Boekentip:
De Heere is mijn Herder, maar hoe leidt hij mij? (Kees van der Knijff)