Leuk meisje van de basisschool

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben refo. Ik ken een meisje nog van de basisschool en die is ook refo, maar ik durf mijn gevoelens voor haar niet te uiten.

Antwoord

Beste...,

Dit is geen vraag, maar wellicht wel een hartenkreet. Waarop mijn reactie niet anders kan zijn dan: als je haar beter wilt leren kennen -misschien opnieuw na vele jaren- zul je toch op de een of andere manier stappen moeten ondernemen. Contact maken. Door een uitnodiging, een telefoontje, desnoods een briefje of kaartje. Hoe dan ook, als je niets doet gebeurt er niets. En het is aan jóu! Vraag je maar af waarom je niet durft: bang voor een afwijzing? Stel dat ze geen zin heeft in hernieuwde of nadere kennismaking, wat is er dan helemaal gebeurd? Dan weet je het en kun je mogelijk een gevoel van onzekerheid afsluiten. Toch?

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid