Gods kind met angst voor de dood

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Heeft Gods kind ook angst voor de dood? Niet exact gericht op na de dood, maar de dood op zichzelf, de manier en wanneer. Persoonlijk heb ik Gods liefde ervaren en is Hij een bijzonder werk in mij begonnen. Ik steun op Zijn Woord waarin ook verkondigd wordt: “Hij die een goed werk in u begonnen is, zal dit voleinden tot de dag waarop Hij wederkomt.” Ik weet dit ook, maar de dood zelf is zo beangstigend. Naar de mens gesproken wil ik nog zoveel doen en meemaken hier op aarde. Is dit een teken dat ik dwaal en van God ben afgegaan?! Dat is het laatste wat ik wil... Is dit herkenbaar voor een kind van God?!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Soortgelijke vragen met hun antwoorden zijn te lezen deze artikelen:

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl