Zonden na ontvangen genade

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Na ontvangen genade mag ik weten dat ik een kind van God ben. Graag wil ik leven tot Zijn eer. Maar toch val ik elke keer weer in de zonden. Deze zonden belijd ik ook elke keer weer, maar toch komt het terug. Het lijkt wel dat ik na ontvangen genade elke keer op mijn zwakke punten de mist in ga. Ik wil het niet, maar elke keer overvalt het mij toch. Eerst had ik daar geen last van. Hoe kan dit toch? Ik wil het niet maar doe het toch.

Antwoord

1 reactie
Samanthi
Lieve vragensteller
Dit lees je in de Bijbel terug, Paulus... Petrus... ze gaan ermee naar Hem toe... juist als je de Heere liefhebt ga je het zien en heb je er verdriet van...
Ga met alles naar de Heere Jezus iedere dag weer, die strijd blijft er... tblijf op de Heere Jezus zien en vlucht telkens weer naar Hem toe.