Het bestaan van ufo’s

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Bestaan ufo’s? En zo ja, waar komen ze vandaan en wat hebben ze voor functie?

Antwoord

“Unidentified flying object en unidentified aereal phenomenon zijn de Engelstalige benamingen voor een ongeïdentificeerd vliegend voorwerp of ongeïdentificeerd verschijnsel in de lucht, waarmee elk in de lucht waargenomen fenomeen wordt bedoeld waarvan de aard niet kan worden vastgesteld.” Aldus Wikipedia. Ze bestaan dus en ze vliegen. Mensen met een rijke fantasie denken dat het om buitenaards leven gaat dat hier experimenten uitvoert op aardbewoners met een nog rijkere fantasie. Anderen vermoeden geheime ontwikkelingen in de wapenindustrie. Tot slot zijn er mensen die ufo’s zien na het nuttigen van een flinke borrel. Dat zou wel eens de grootste groep kunnen zijn.

P.S. Weet Magazine heeft een DVD uitgebracht met de titel 'Aliens ontmaskerd'.

2 reacties
Pcrtje
Complimenten voor dit antwoord. :-)
Iboi
Laat je in ieder geval niet bang maken. God regeert het universum.