Verschillen tussen ChristenUnie en SGP

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Een vraag m.b.t. de verkiezingen deze week. Waar zitten de verschillen tussen de SGP en de CU?

Antwoord

In dit artikel staan diverse verschillen:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/24680/verschillen-verkiezingsprogramma-cu-en-sgp

Of ontdek ze zelf tijdens het ND verkiezingsdebat 2021:

1 reactie
MVO
Het eerdere antwoord op refoweb op de verschillen tussen SGP en Christenunie geven in grote lijn goed weer waar de onderlinge verschillen zitten.