Ds. Harinck bedankt

Ds. C. Harinck / Geen reacties

Vraag

Beste dominee Harinck. Ik wil u via dit platform bedanken voor de boeken die u geschreven hebt en ook de antwoorden die u op mijn vragen gegeven hebt. Ik hoop later naar het curatorium te gaan omdat ik mij geroepen voel om predikant te worden. U heeft mij veel geholpen met het krijgen van een Bijbels zicht op belangrijke vragen. Voor zowel mijn eigen leven, maar ook hoe deze zaken gepreekt dienen te worden. Vragen rondom de onvoorwaardelijkheid van het Evangelie en de noodzaak tot ellendekennis. Verkiezing en verantwoordelijkheid.

Antwoord

Beste broeder,

Dank voor uw mail. Wat je vermeldt was mijn doel met mijn schrijven over deze onderwerpen. Ik ben dankbaar dat het toch zijn vruchten afwerpt. Ik heb ook wel eens heel wat anders naar mijn hoofd gekregen. Maar een dienstknacht is niet meerder dan zijn heer.

Sterkte in de weg die je nog moet gaan,
Ds. C. Harinck