Dansen en zingen

Redactie Refoweb | Geen reacties | 05-07-2018| 12:37

Vraag

Hallo, ik ben een jongen van 15 jaar en ik hou van muziek en dansen die ‘in’ zijn. Ik doe dit ook thuis maar ik zit in de Oud Ger. Gem. en daar mag het niet. Waarom mag het niet, want ik vind dansen en zingen echt leuk en kan het aardig.


Antwoord

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Shoppen bij een winkel die op zondag open is

Onlangs hebben wij de discussie gehad over het kopen van spullen in winkels die op zondag open zijn. Mag je bijv. je meubels halen bij Leen Bakker, een winkel die op zondag open is?
Geen reacties
04-07-2006

Spelletje Patience

Ik heb wel eens gehoord dat kaarten verkeerd is. Geldt dit ook voor het spelletje Patience? Het lijkt me zo onschuldig. Of kun je het beter toch maar niet doen? Bedankt voor het antwoord!
6 reacties
04-07-2012

Niet weg willen bij ongelovige partner

Ik ben een vrouw van rond de 40 en ik ben al diverse jaren samen met mijn partner. Ik heb tieners en hij is een fantastische stiefvader voor hen en een geweldige partner voor mij. Sinds ruim een jaa...
14 reacties
04-07-2023
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag