Dansen en zingen

Redactie Refoweb | Geen reacties | 05-07-2018| 12:37

Vraag

Hallo, ik ben een jongen van 15 jaar en ik hou van muziek en dansen die ‘in’ zijn. Ik doe dit ook thuis maar ik zit in de Oud Ger. Gem. en daar mag het niet. Waarom mag het niet, want ik vind dansen en zingen echt leuk en kan het aardig.


Antwoord

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Heftige uitspraak over homo's

Ik heb een vraag waar ik heel erg mee zit. Ik ben een jongen van nog geen 20 jaar en ben opgevoed in de Gereformeerde Gemeenten. Sinds ongeveer een jaar ben ik erachter gekomen dat ik homo ben. Eigenl...
Geen reacties
04-07-2024

Verschillende verwachtingen van taken thuis

Graag wil ik de volgende vraag stellen: Wat kan ik van mijn man verwachten in het huishouden en qua taken thuis? Het is nu zo dat hij 40 uur werkt en ik het huishouden doe en voor onze drie kinderen z...
16 reacties
04-07-2019

Geen voorstander van preken luisteren via internet

Ik lees net heel verbaasd een antwoord op een vraag van ds. Schreuders. Hij zegt dat hij “op z’n zachtst gezegd” geen voorstander is van preken luisteren via internet. Maar wat is daar mis mee?
1 reactie
04-07-2016
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag