Last van benauwdheid

drs. A.J. van den Noort / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 25 jaar. Ik heb al enige tijd last van benauwdheid; benauwd gevoel als ik adem. Soms is het wat minder, maar bijna de hele dag voelt het alsof ik zwaar adem. Ik ben naar de huisarts geweest, die dacht bloedarmoede dus bloed geprikt, of heel veel mogelijke oorzaken. Maar daar kwam niks uit. Wat kan dit zijn? Ook ben ik erg moe.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik denk dat het verstandig is dat je teruggaat naar je huisarts en bespreekt dat je nog steeds klachten hebt. Voor mij is nu niet duidelijk naar welke mogelijke oorzaken gekeken is, ook kan ik uit je vraag niet opmaken welke onderzoeken er plaats hebben gevonden.

Benauwdheid/zwaar ademen kan vele oorzaken hebben: onder andere hart, longen, spanningen, conditie etc.

Drs. A. J. van den Noort

drs. A.J. van den Noort

  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Kampen
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:
    Huisarts