Verduidelijkingsvraag

Ds. C.J. Droger / Geen reacties

Vraag

Is het op grond van de Heilige Schrift mogelijk dat een kind van God -een waar gelovige, een wedergeborene, een bekeerde- onnatuurlijke zonden bedrijft en als dat volgens u zo is, waar in de Bijbel treffen we hier voorbeelden van aan?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bedankt voor je vraag! Voordat ik hem kan beantwoorden, wil ik eerst een verduidelijkingsvraag aan jou stellen. Wat bedoel je met “onnatuurlijke zonden”? Volgens mij zijn ze dat allemaal, maar ik vermoed dat jij er een bijzondere soort zonden mee bedoelt. Als je me dat laat weten, zal ik proberen een antwoord te geven op je vraag.

Met een hartelijke groet,
Ds. C. J. Droger

Lees ook de vervolgvragen: 'Onnatuurlijke zonden - deel 1' en deel 2.