(On)zeker over eeuwig leven

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer mag je nu weten dat je eeuwig mag leven?

Antwoord

Terug in de tijd

Sinds enige maanden probeer ik ‘s morgens een tijd van bezinning te houden. Een kwartier bidden en een kwartier Bijbellezen. Dat kwartier Bijbellezen gaat wel, maar met bidden loop ik tegen een proble...
6 reacties
Ik loop op dit moment stage binnen de gezondheidszorg. Op mijn vorige stageplek ben ik weggegaan door omstandigheden die niet leuk waren. Ik ben hier best onzeker van geworden. Nu loop ik twee maanden...
1 reactie
Ik was laatst bij een jongerenavond met een dominee uit de Gereformeerde Kerk als spreker. Hij zei dat de Psalmen Oud-Testamentische liederen zijn en Opwekking en Gezangen Nieuw-Testamentische liedere...