Online-cursus depressie

P.M.G.P. Bos / 1 reactie

Vraag

Is er een christelijke online-cursus om om te gaan met depressies? Ik vond gewone online cursussen maar die zijn tot en met 25 jaar. Ik ben ouder, dus deze vallen al af.

Antwoord

Eleos heeft een online behandeling voor 25+: "In de put uit de put". Zie hier verder voor het cursusaanbod.

Update 30/01/2014:

Vraag: Dank u wel voor het beantwoorden van de vraag over online-cursus bij depressie, maar vanaf 2014 is het niet meer mogelijk deze bij Eleos online te volgen... helaas. Weet u nog een andere online cursus?

Antwoord: Wellicht is het een idee om daar zelf bij Eleos naar te informeren: info@eleos.nl of http://www.eleos.nl/Contact Als er een alternatieve cursus is (b.v. bij een andere hulpverleningsorganisatie) kunnen zij je doorverwijzen.

Lees meer artikelen over:

depressief
1 reactie
Schans
http://www.totalbalance.nl/

Hier zijn ook een aantal online cursussen alleen niet specifiek op depressie gericht maar wel leerzaam.

En als het jezelf niet lukt (via online cursus) zoek dan professionele hulp. Heel veel sterkte met alles!