Leesrooster Herziene Statenvertaling

Herziene Statenvertaling / Geen reacties

Vraag

Graag wil ik tips voor een goed leesrooster om met onze (jonge) kinderen gestructureerd de gehele Bijbel (HSV) te kunnen lezen. Graag daar dan ook een goed boek bij waar uitleg in staat voor zowel onze jonge kinderen als voor ons. Alvast heel erg bedankt. Wij zijn hier al lang naar op zoek.

Antwoord

Het HSV-bestuur heeft opdracht gegeven om de oorspronkelijke website van de HSV grondig te herzien. Het is de bedoeling dat daar ook een leesrooster bijkomt. Dat kan echter nog wel een paar weken duren. In de tussentijd zou het leesrooster van het Nederlands Bijbelgenootschap een mogelijkheid kunnen zijn.

Wat betreft het boek met uitleg zou de HSV Jongerenbijbel wellicht een goede keuze zijn.

Hartelijke groet,
Reinier de Blois

Lees meer artikelen over:

Herziene Statenvertaling (HSV)