Mazelen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik vroeg ik me af hoe het mogelijk is dat je je kind niet laat inenten tegen mazelen. Het kan toch onmogelijk zo zijn dat God van ons vraagt dat wij beschikbare middelen niet gebruiken om ziekte te voorkomen? Hoe denken deze anti-inenters dan bijvoorbeeld over orgaantransplantatie? Of over het aanbrengen van een anti-brandcoating op je rieten dak, bijvoorbeeld? Kun je dat allemaal niet doen omdat “God wikt en beschikt”?

Antwoord

Bekijk het dossier 'Vaccinatie' of gebruik voor het vinden van het antwoord ons zoekprogramma in de vragenrubriek. Zoekwoorden: mazelen of inenten.