Minder behoefte

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe komt het dat mensen, met name mannen en jongens uit de reformatorische richting, denken dat vrouwen/meisjes minder behoefte hebben aan seksualiteit en zelfbevrediging?

Antwoord

Om deze vraag goed te kunnen beantwoorden hebben we wat meer informatie nodig. Waarom denk je dat dit zo is? Hoe kom je aan deze informatie? Gaat het hier om een wetenschappelijk onderzoek, of is dit een conclusie op basis van gesprekken cq eigen ervaring?