Verantwoorde vegatest

prof. dr. M.J. Paul / Geen reacties

Vraag

Ik tob al jaren met specifieke buikklachten rechts onder in de buik. Heb het hele reguliere medisch circuit doorlopen. Kan daar niet verder worden geholpen. Ik overweeg nu een zogenoemde vegatest te laten doen. Lees daar verschillende positieve reacties over. Ik wil echter per se niet in aanraking komen met behandelaars die ook vanuit het alternatieve oosterse circuit werken. Kunt u mij helpen aan adressen/praktijken die deze test uitvoeren, puur gebaseerd op de natuurgeneeskunde.

Antwoord

Het valt buiten mijn terrein om dergelijke behandelingen aan te bevelen en ook heb ik er moeite mee reclame te maken voor een bepaalde instelling/behandelaar.

In deze instelling werken christenen die niets met occulte praktijken te maken willen hebben.

Prof. dr. M. J. Paul

Tags in dit artikel:

natuurgeneeskunde