Verliefd op ouder meisje

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongen van dertien jaar een verliefd op een meisje van vijftien. Kan dit wel ooit iets worden?

Antwoord

Op zich zou het zeker wel wat kunnen worden, maar aan de andere kant ben je ook nog wel erg jong. Als je nu al verkering zou hebben, ben je al op jonge leeftijd zo gebonden. Als ik jou was, zou ik het in een vriendschapsfeer houden en dan kun je in de loop van de tijd nog kijken hoe jullie er mee om willen gaan. Probeer in ieder geval het krijgen van verkering nog even uit te stellen!

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschilverliefdheid