Waarlijk geroepen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Aan evangelist Krijgsman. Ik vond uw artikel heel erg mooi over "Volgen" maar toch word ik er zo onzeker en bang door. Want hoe weet ik nu of de Heere mij dan wel waarlijk geroepen heeft? Hoe kom ik dan tot die zekerheid? Daar zoek ik al bijna 20 jaar naar.

Antwoord

Beste vraagsteller,

In de nieuwe overdenking hoop ik ermee verder te gaan en dan juist op deze vraag in te gaan. Reageer gerust weer als het niet duidelijk is. Fijn dat zulke vragen binnenkomen!

Hartelijke groet,
Johan Krijgsman

Lees meer artikelen over:

geloofszekerheid