Korte antwoorden Alie Hoek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mevrouw Alie Hoek geeft altijd zeer korte, gehaaste antwoorden waaraan ik me erger. Waarom kan zij de tijd niet nemen eventjes op ieder zijn vraag persoonlijk in te gaan? Ik snap dat zij het erg druk heeft, maar als dat zo is, kunnen jullie beter iemand anders zoeken. Je krijgt meestal een antwoord zoals: over dit onderwerp zijn al vele malen vragen gesteld. zie voor antwoord(...) Ik snap dit even niet. Iedereen zit toch zo met zijn eigen vraag? Misschien ervaart een ander dat wel heel erg anders. Nogmaals: Ik snap dat Alie het heel druk heeft, maar als ze zo de vragen beantwoord vraag ik me af of het wel zin heeft.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Om eerst maar een misverstand uit de weg te ruimen; de antwoorden zoals in bovenstaande vraag genoemd zijn afkomstig van de redactie. Er komen veel vragen bij ons binnen die al eens eerder gesteld zijn. Die hoeven wat ons betreft niet nog eens beantwoord te worden. En als een vraagsteller niet tevreden is met onze verwijzing, dan kan hij/zij alsnog een nieuwe vraag stellen waarin hij/zij aangeeft waarom het antwoord volgens hem/haar niet voldoet. Het feit dat er zoveel dubbele vragen worden gesteld, komt doordat er te weinig wordt gebruik gemaakt van ons zoekprogramma. Met bijna 5000 vragen en antwoorden online, is de kans erg groot dat het betreffende onderwerp al meerdere keren behandeld is.

De korte antwoorden van Alie zijn een andere zaak. We zijn erg blij met haar inzet en haar terzake kundige bijdragen, die zij ondanks haar drukke werkzaamheden op tal van terreinen er voor ons bijdoet. Maar als je iemand kent met dezelfde deskundigheid en ervaring, die bereid is om geheel belangeloos zo’n 20 tot 30 vragen per maand uitgebreid te beantwoorden, dan mag je ons met die persoon in contact brengen.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb