Mag je witte (soort) puistjes op je borsten uitknijpen?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je witte (soort) puistjes op je borsten uitknijpen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik neem aan dat je de ‘puistjes’ rond de tepel bedoelt? Dat zijn geen puistjes maar kleine kliertjes, de zogenaamde kliertjes van Montgomery. Die maken een vetachtige stof die er voor zorgt dat de tepel soepel blijft. Dus uitknijpen moet je dan zeker niet doen.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

medisch