Afgelopen jaar ben ik burnout geraakt en ik ben momenteel opzoek naar een stuk c...

drs. E.J. (Els) van Dijk / Geen reacties

Vraag

Afgelopen jaar ben ik burnout geraakt en ik ben momenteel opzoek naar een stuk coaching binnen mijn dagelijkse bezigheden (werk, hobby, verlangens, enz). Ik heb wat rond zitten kijken en er zijn behoorlijk wat ‘bedrijven’ die coaching aanbieden, maar dat is ronduit niet betaalbaar (student). De meest voor de handliggende optie is dan een psycholoog. Graag zou ik een zelfstandige psycholoog (dus niet via Eleos of Vluchtheuvel) hebben die gespecialiseerd is in burnout en christelijk is. Kent u deze mensen? Kunt u me aan info helpen om psychologen te vinden die niet echt zijn aangesloten bij een bepaalde organisatie?

Antwoord

Beste,

Als je zoveel mogelijk low-budget wilt opereren, kun je het beste werken via een verwijzing van je huisarts. Dan kun je je consult namelijk vergoed krijgen via je ziektekostenverzekering waarschijnlijk.

Ik kan je twee adressen geven van mensen met een christelijke achtergrond en die ook gewend zijn met studenten te werken:

www.emptypages.nl  (eigen bedrijf van psycholoog mw. drs. E. Luttik).

www.xpand.cc (een wat grotere organisatie - let daar vooral op het kopje Young Generation).

Ik hoop dat je je weg weet te vinden!

Drs. Els van Dijk

Tags in dit artikel:

psychologie