(...) ik ben aan het afbouwen met paroxitine (...) hoelang duurt het voordat je ...

Eleos / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag aan Eleos. Ik heb bij jullie gelopen en het gaat goed, maar ik ben aan het afbouwen met paroxitine van (gebruikte 30) 20 mg en nu zit ik nog op 5 mg. Binnen drie weken afgebouwd. Maar hoelang duurt het voordat je geen last meer hebt van de afkickverschijnselen?

Antwoord

Dit is een vraag, hoe begrijpelijk ook, die niet anoniem beantwoord kan worden. Ik adviseer betrokkene contact op te nemen met de arts die zijn haar medicijnen voorschrijft.

Janjaap Pols, Eleos

Tags in dit artikel:

medisch