(...) Ik heb al lang het gevoel dat mijn voorhuid te nauw is (...) Kun je er zel...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongen van 21 jaar. Ik heb al lang het gevoel dat mijn voorhuid te nauw is; ik kan de voorhuid namelijk niet over de eikel schuiven. Ik heb wel verkering, maar ben dus nog niet getrouwd. Moet ik nu alvast maatregelen nemen? Kun je er zelf ook wat aan doen of moet je persé naar de dokter? Of levert een vernauwde voorhuid geen problemen op bij geslachtsgemeenschap? Alvast bedankt voor uw antwoord.
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik zou er zeker mee naar de dokter gaan omdat zoiets echt pijnlijk kan zijn tijdens de seksuele omgang. Je kunt het maar beter nu laten behandelen dan dat het straks moet wanneer je getrouwd bent en de seksuele omgang meteen al met een teleurstelling begint.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

medisch