(...) Altijd van die zweetvlekken onder je armen, ook als het niet warm is... We...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zweet eigenlijk altijd. Dit is niet leuk. Altijd van die zweetvlekken onder je armen, ook als het niet warm is... Weet u misschien wat ik hier tegen kan doe?
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dat is echt een probleem om mee naar de huisarts te gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

medisch