Boekenserie ds. Pieters: 'Die Mij vroeg zoeken, zullen Mij vinden'

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Ds. Pieters, Ik heb pas een boekje van u gekocht dat Deel 1 is van een serie “Die Mij vroeg zoeken, zullen Mij vinden”. Nu zou ik ook graag de andere delen willen lezen, maar ik weet niet of ze er wel zijn! Zijn die er wel of moeten ze nog komen?

Antwoord

Het tweede deel komt uit, wanneer ik de kopij klaar heb... Wanneer? Ik weet het niet. Maar ik zit vol goede voornemens.

Ds. W. Pieters

Tags in dit artikel:

boeken