Naakt in bed

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Soms dan droom ik zo erg dat ik mijn ondergoed uit heb als ik wakker word. Dan lig je dus naakt in bed. Mag dat? Hoe moet ik hiermee omgaan?

Antwoord

De seksuele gevoelens worden in de tienerjaren steeds sterker en dat kan dan in je dromen tot uiting komen. En zoiets kan best wel hevig zijn. Dat gebeurt dan gewoon. Het lijkt wel alsof het lichaam zich gaat klaarmaken voor de seksuele omgang en zo kan het gebeuren dat je je in je droom zelfs hebt uitgekleed. De vraag is niet of dat goed of slecht is, want het gebeurt gewoon. Dus valt hier verder niet mee om te gaan.

Waar het wel omgaat is dat je buiten het huwelijk om geen seksuele omgang hebt met wie dan ook. Want als je dat wel doet, doe je dat met je volle bewustzijn en dan ben je er verantwoordelijk voor.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

naakt