Joden zalig in Jezus

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik kreeg een vraag van een vriend of de joden in de hemel komen als ze overlijden. Ik vond dit een moeilijke vraag aangezien de joden het uitverkoren volk van God zijn. Echter er is maar één weg tot zaligheid en dat is door onze Heere Jezus Christus. Wat is het juiste antwoord op deze vraag?

Antwoord

Wat heb je in de hemel te zoeken als je Jezus haat? Zie verder deze artikelen: