Slaaf of slavin kopen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Leviticus 25:44: “Wat uw slaaf of uw slavin betreft die u toebehoren, zij moeten afkomstig zijn uit de heidenvolken die rondom u zijn. Van hen mag u een slaaf of slavin kopen.” Is God oké met slavernij? Slavernij is toch juist slecht?

Antwoord

Alle vragen en antwoorden over dit thema vind je onder de tag 'Slavernij'.