God heeft zondaren lief

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Heeft God zondaren lief? Mij is vaak gezegd dat God de zonde haat, maar de zondaren liefheeft. Klopt dat wel? In Romeinen 1 staat dat God toornt over de heidenen. Of moet je zeggen: God toornt over ons totdat onze zonden door Jezus zijn vergeven?

Antwoord

Het antwoord is te lezen in deze artikelen en via de tag 'Gods liefde':