Examen voor mijn rijbewijs

Ds. H. van der Ham / Geen reacties

Vraag

Over een maand heb ik het theorie-examen voor mijn rijbewijs. Mag ik daar de zegen van de Heere over vragen nadat ik zo tegen Hem gezondigd heb?

Antwoord

Beste jongere,

Dat moet je zeker doen. En ook voor onze zonden van het verleden en van het heden en van de toekomst. Laten wij onze zonde dagelijks belijden en de Heere vragen om vergeving - oprecht. Zie Psalm 32:3 berijmd. En 1 Johannes 2 :1 en 2. Dat zijn heel troostvolle Bijbelgedeelten.

Ik hoop dat je rijbewijs haalt.

Hartelijke groet,
Ds. H. van der Ham