Niet of wel leuk

C. M. Chr. Rots - de Weger / 4 reacties

Vraag

Wat moet je doen als je verliefd bent op een jongen en hij zegt dat hij je niet leuk vindt, terwijl hij je wel leuk vindt?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat zou je kúnnen doen? Jij vindt hem leuk, maar hij zegt dat hij jou niet leuk vindt... dan heb je toch gewoon 'pech gehad'? Je zult hem op zijn woord moeten geloven, ook al hoop je ongetwijfeld dat hij niet méént wat hij zegt. Het spijt me voor je, maar helaas maakt jouw verliefdheid geen kans om uit te groeien tot een relatie waar twee mensen bij betrokken zijn.

Wat je moet doen? Loslaten! Want je hebt gewoon niets om verder mee te gaan!

Sterkte toegewenst,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
4 reacties
MUS
Was sich liebt, das neckt sich!
vlokje
Laat het een tijdje rusten, loslaten in de strengste zin van het woord klinkt voor jou misschien wel erg definitief. Ik kan me goed voorstellen als jouw gevoel iets anders zegt, dat je niet vanavond het allemaal ineens LOS kunt laten.

Leid jezelf af, en richt je een tijdje op wat anders, en kijk wat er gebeurt. Als hij om wat voor reden zn echte gevoelens nu nog niet durft te uiten kunnen daar allerlei redenen voor zijn, maar die kun jij nu niet geforceerd boven tafel krijgen. Dat zal hijzelf moeten doen.
Als dat niet gebeurt dat zul je moeten concluderen, dat wat hij zei,waarschijnlijk toch waar was, of gewoon nog niet toe is aan een relatie.
Jongens zijn soms pas veel later toe aan echt serieuze relatieplannen.
vlokje
Pardon, peerkloppe. Ik ken genoeg mannen die nooit durven zeggen wat ze bedoelen.
Wie weet heeft vraagsteller nu wel net zo'n 'uitzonderingsman' te pakken.
plderoos
@ Vlokje, "pardon". Kan ik hier ook op 'vind ik leuk' klikken?