God als Man

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is God een man/mannelijk?

Antwoord

Terug in de tijd

Kun je het een zonde noemen als je heel veel met de dood bezig bent?
17 reacties
Als mens ben je zondig, verdien je de straf. Ons leven is genade! Daar mogen wij God voor danken! Maar waarom hoor je dan van buitenaf als je negatief over jezelf praat: “Ach, boor jezelf de grond nie...
4 reacties
Ik ben niet gelovig opgevoed, maar ik heb wel interesse in God en geloof ook dat er iets Boven is. Wat is de beste manier om aan de slag te gaan en om uiteindelijk ook christen te worden?