Eenvoudig boek over christelijk geloof

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Kan iemand mij tips geven voor een eenvoudig boek voor iemand die bekend wil worden met het christelijk geloof (onze grondslag)?

Antwoord

1 reactie
beiteltje
Vroeger werd een catechismus gebruikt om de geloofsleer te leren kennen. Deze methode is oud en beproefd. Daarom kan ik iedereen de "Gewone Catechismus" van Theo Plezier, Arnold Huijgen en Dolf te Velden (uitg. Kok Boekencentrum) aanbevelen. Voor weinig geld krijg je veel in handen.