Naproxen

Redactie Refoweb / geen reacties

29-03-2012, 12:44

Vraag

Vroeger was ik altijd heel erg ongesteld. Veel bloedverlies, krampen, flauwvallen, zweten en vooral heel veel pijn. Ik heb toen Naproxen gevonden wat heel goed bij mij werkte. De pijn en flauwvallen e.d. werden minder. Inmiddels ben ik aan de pil, wat helemaal fantastisch werkt want ik heb gewoon nergens meer last van! Ik verlies ook bijna geen bloed meer. Vroeger was ik vijf dagen flink ongesteld en verloor ik veel bloed (daarom waarschijnlijk het flauwvallen). Nu verlies ik hooguit 1,5/2 dagen een beetje bloed voor ik weer aan een nieuwe strip pillen begin. Hoe kan dit? Is dit niet schadelijk? Blijft het bloed niet ergens zitten, omdat ik weer aan de pil begin? Ik maak me een beetje zorgen!

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

Redactie Refoweb

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

geen reacties

Terug in de tijd

Het begon met een eenmalige scherpe pijn die door de tepel van mijn borst trok. Daarna wat verharding aan de buitenkant ...
geen reacties
29-03-2016
Mijn vrouw mag na drie keizersnedes niet meer zwanger raken. Is steriliseren een goede optie?
geen reacties
29-03-2003
Waarom was het verraad door Judas precies (nog) nodig? De farizeeën en schriftgeleerden wisten toch (al) Wie Jezus was e...
3 reacties
29-03-2010
website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis
design website door design website by Mooimerk
hosting website door hosting website by STH Automatisering