Emotionele binding

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Hoe ontstaat er in een relatie emotionele binding?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dit is zo’n algemene vraag, daar kan ik weinig mee! Ja, een heel relaas houden met de kans dat ik nog steeds geen antwoord heb gegeven op je éigenlijke vraag... en helaas, dat ga ik niet doen.

Schrijf dus nog eens naar Refoweb met jóúw verhaal erbij!

Marijke Rots

1 reactie
schoenveter
Of zoek op hechting op het internet en vind pagina's als deze: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hechting_(psychologie)