Fantasieën in mijn hoofd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Tijdens de seks met mijn man heb ik vaak fantasieën in mijn hoofd. Onder andere dat hij seks heeft met iemand anders, terwijl ik daar normaal absoluut niet aan moet denken. Ik wil gewoon genieten van de seks zonder rare dingen in mijn hoofd te hebben. Hoe moet ik dit aanpakken?

Antwoord

Een soortgelijke vraag over 'Fantasie op de loop' is eerder behandeld door seksuologe Betsy Westening.