Geen groente lusten

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik lust bijna geen groenten. Mijn dieet bestaat uit: vlees, zuivel, fruit, granen en noten. Van groenten alleen elke dag komkommer en om de dag spinazie (a la crème). Soms sla. Verder slik ik multivitamines, magnesium en vitamine B. Nu is mijn vraag: kom ik nu iets te kort of hebben jullie tips?

Antwoord

Het voedingspatroon lijkt inderdaad wat eenzijdig. Goed om hier aandacht aan te geven. En dan is het beste advies om een diëtist te bezoeken, die op dit punt de meeste kennis bezit.

Groet,
Drs. N. Wolswinkel