Opa en oma gezocht

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

GEZOCHT! EEN LIEVE OPA EN/OF OMA VOOR ONZE JONGE KINDEREN EN OUDERFIGUREN VOOR ONS (we zijn beiden rond de 42 jaar). Bestaat er iets waar je zo’n soort advertentie kan plaatsen, dat dan gelezen wordt door christelijke personen die zich uit liefde hierdoor aangesproken voelen.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat moet ik bij deze vraag-geschreven-met-hoofdletters denken? Wat is de vraag áchter deze oproep? Probeer via uw kennissenkring of via uw kerkblad, christelijke krant, magazine, enz. of zo’n oproep te plaatsen is.

In ieder geval staat het nu op het Refoweb. Jammer, dat u niet hebt geschreven waar u woont, want dan zou iemand uit uw omgeving kunnen reageren!

Marijke Rots